Lucila: People will hate you, rate you, shake you, and break you. But how strong you stand is what makes you.

Min hjärna fick för sig imorse att jag skulle ut och springa och då var kroppen så illa tvungen att hänga på, så det blev en drygt 6km runda runt 9-10 på morgon och skönt vare! Har dessutom städat och följt med och handlat för vi åt påskmat på kvällen med härligt sällskap! Har i iaf haft dundermysigt och nu ska jag sätta på nån film och sedan sova! Natti fellas! 
- bjuder på en bild på mig och min fina syster från i somras, snart sommar igen, tagga
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.