Lisa: you may see me stumble once or twice, but you'll never see me fall

Sovmorgon imorse vilket verkligen behövdes och sen upp till skolan ochvi hadetyp maskeraddag hahaha, självklart var jag och tjejerna med på det hela!! Har iallafall en vidrig träningsvärk sen gymmet igår o vill inte hur det är imorgon hahh. Trött som ingen annan så ska sova nu och firar ett väl behövligt lov! Men ebbo följde med mig hem efter skolan och sen träffade vi Hanna o Filippa ikväll o käka pizza o hade det mysigt!;) Men nu ska jag dejta minkärlek(sängen) så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.