Lisa: Make them wonder why you're still smiling

Somnade riktigt gott igår kväll med datorn i knät o luren på täcket o vaknade sedan vi sex av att datorn ramlade ner på mig. Men vaknade senare, gick upp o käka frukost och sen vid halv 2 gick jag bissen brainwalk med hanna och wilma för första gången. Sen så gick jag o mami ner till kbhallen o kolla när niclas lira sin sista innebandymatch för denna säsong så nu slipper jag den smärtan i arslet på ett bra tag!;) Har kollat någon film med mamma och ska lägga mig nu så godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.