Lisa: i like you more than pizza.. and i really like pizza

Ville bara göra ett litet inlägg innan jag sover så wilma får någonting o läsa såhär på kvällen ;) Hela skolan ska iallafall klä ut sig på torsdag fast det kommer slua med tt 6orna och jag o två till gör det typ för resten kommer banga eller typ tro att dom är för coola för såntdär (btw vilket dom inte är:pP!!) Men mina knän tar kål på mig så ska väl trycka i mig någoting så det blir bättre och sen sova. Två dagar kvar i skolan sen tar vi lov(!!!) byeeebyee bitches :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.