Filippa: studiedag med en massa plugg

Idag har vi studiedag och jag har en massa att göra. Det är skönt att vara hemma men det kommer kännas som jag sitter i skolan för jag har en massa skolgrejer som ska göras.
 
Först så måste jag skriva klart min kemi och engelska.
Sen måste jag också jobba i matteboken eftersom vi har prov på måndag och ingen lektion före de. 
Jag måste också läsa lite So för att vara ute i god tid och inte behöva sitta hela helgen. 
Om jag hinner så ska jag dra till mormor och morfar och också träna.
 
Så det är grejerna jag ska göra idag, det är väl bara att börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.