Filippa: Sometimes I remember myself that this is the person i've become, and that it's time to accept that i'll never be anyone else but me!

Det skulle ha kommit upp ett inlägg från mig igår men glömde att publicera de klumpigt nog. Lisa och jag drog hem till mig efter skolan, vi baka en kladdkaka, snacka en massa och så klippte hon faktiskt mitt hår också. Vart riktigt bra även om det är kortare och jag försöker spara ut så måste man ju få bort de slitna. Nu har jag nyss tittat på tv och nu ska jag chilla och titta på någon serie. Sovgott allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.