Lisa: For every good reason there is to lie, there is a better reason to tell the truth

hade talangjakten igår, två gånger på dagen och  en gång på kvällen och jag o mina homies stog för pausunderhållningen så det blev något annat en bara sång. HAhaha dom andra skrattde iallafall så det blev väl rätt lyckat! Jaja vi bjöd på oss själva iallafall :-) Efter drog vi till donken o satte oss o garva så myckket så vi började undra när dom skulle slänga ut oss.. Men skitbra kväll igår och hoppas på en ännu bättre idag huhu hejdåååå :D 
 
- från igår, snodde den från min instagram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.