Lisa: Just because i don't start the conversation, doesn't mean i'm not dying to speak with you

behöver skriva av mig...  Är så himla sur men samtidig såååå lättat att ingenting har hänt. Niclas min storebror som är 4 år äldre är 1 av dom få killarna jag verkligen har all respekt för och jag har alltid sett upp till han lite extra. (hoppas inte har läser dehär). Han verkligen lurade skiten ur mig inatt och lyckades få med sig pappa på de hela så när jag kommer hem spela han skitsur på niclas. Jag som självklart tar niclas i första hand försöker ljuga mig och han ur de hela men de slutar med att när jag hade hyperventlilerat dampar och verkligen varit livräädd berättar pappa att de va ett skämt och niclas ringde nyss så jag fick snacka med han. Vilka svin (!!!) var länge sen jag var såhär rädd !! Haha men ska dra nu hejjjddååå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.