Lisa: There's 3 types of people in this world: Those who make things happen, those who watch things happen, and those who wonder what happened

droooog till västeråååååås cityyyy okej nee.. drog till ikea o erikslund där o va nästan bara paå ikea med sandro och mamma. Köpte en talva som de kommer ta tid för mig att fixa för jag ska försöka få in en 40-50 bilder i den eller nå.. ju fler desto bättre tyyyp, så lycka till med de! Imorgon måste jag städa också.. odlar kläder i båda mina rum typ, har kläder i hallen som har legat där i typ 2 veckor, har böcker och skit överallt o har två prov på måndag som jag inte har börjat kolla på en. Jah(!!) ser fram emot morgondagen haha, godnatt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.