Filippa: 7 sanningar om mig

1. Jag älskar tv serier, mina favoriter är one tree hill, gossip girl och pretty little liars dock har jag sett klart på både oth och gg.
2. När jag är arg eller sur så sätter jag på musik på högsta volym och sjunger med så högt jag kan. 
3. När jag mår dåligt så pratar jag inte så ofta om de jag skriver hellre låtar om hur jag mår.
4. Just nu prenumerar jag 110 på youtube, nööörd.
5. Jag är allergisk mot en grej, träspån hahah.
6. Jag önskar att jag hade längre hår men mitt hår vill inte växa, fast det har blivit lägre på sista tiden så jag kan ju alltid hoppas.
7. Jag har typ sutit med de här i nån timme så jag tänker sluta nu.
 
Där har ni sju sanningar om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.