Lucila: Rykten & skitsnack kommer och går, och det får vi leva med i alla kommande år.

sämsta rubriken........ men hittade ingen annan. Känns som att jag inte har stannat en minut idag.. Imorse gick jag ut och sprang, hjälpte pappa att olja altanen, hjälpte till med maten, satte upp poolen (tog flera timmar) med Filippa (TACK FILIPPPA!!!) hjälpte mamma med en sak som var extreemt jobbigt...  Jaa allt detta har jag gjort idag.. heelt slut nu ska jag belöna mig med en film i min ensamhet och lite choklad har inge goodis.. 
 
 
 
   
  - min gooda fil och müsli som jag stoppade in lite äpple och melon i
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.