Lisa: Don't waste your tears on someone who doesn't even deserves to see you smile

Sjukt djup jag är i mina rubriker nu alltsåå.. Ska snart börja plugga på fysiken till imorgon, hoppas att de inte är för svårt orkar inte lägga ner massa tid såhär dagen innan o stressa upp meeej o hålla på.. Har hunnit sola lite idag också hoppas verkligen att vädret håller i sig så jag blir brun snart!! Men annars så verkar det som att allting jag rör på försvinner så kommer ha en glad lärare efter mig imorgon antar jag...!! Ska försöka plugga lite nu o skriva på några inlämningsupgifter så jag slipper sitta med skiten i helgen, charåååå:* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.