Filippa: But I don't want good and I don't want good enough. I want can't sleep, can't breathe without your love!

Förlåt för att vi inte har bloggat på ett tag, antar att vi har annat för oss. De har iallfall hänt sjukt mycket sen jag bloggade senast. Valborg har varit, vi har firat hanna eftersom hon fyllde igår och igår var vi på wilmas konfa och en massa andra saker också men de är inte lika viktigt. Valborg var sjukt kul, vi var hos helli och gjorde en massa. Var cirka 20 pers, sjukt roligt att lära känna en massa folk mera. I lördags firade vi hanna och gjorde tacos och käka pizza, 16 bast fyllde hon. Hade roligt iallafall! Lägger in en bild på de från min instagram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.