Lucila: i'm falling for your eyes, but they don't know me yet

Som Lisa sa så hade vi maskeraddag i skolan, hah fett kul ju! Varför har de inte haft sådana här dagar tidigare? ajaa, igår när de gick ut och åt pizza pallade jag inte följa med för hela min kropp var aldelles för lat. Somnade så tidigt som halv 10, jag somnar inte ens så tidigt på vardagar?! aa, jag vet inte varför jag var så trött, men skönt med lov nu iaf. Idag är det inget bestämt så vi får väl se vad som komma skall, (hah säger man ens så? aa lät bra iaf, eller?)  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.