Lisa: Sometimes the hardest thing and right thing are the same

drog till västerås igår med föräldrarna vid 4 eller nå, kollade på klocka men hittade ingen jag verkligen ville ha(förutom en som jag sen såg att de va exakt samma som ebbas..) så de blev ingen, åt gott på jensens böfhus och så åkte vi och kollade på niclas o hans innebandylag o kolla när ibk piskade på vib :) Sov runt 11 timmar inatt men ändå är jag trött som få.. Drog ner till hm med papi lite snabbt och sen dess har jag bara lagat i sängen typ. Ska ner o äta på chili nam nam idag och sen kolla på någon bio med massa, byeebyeee bitches!;) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

bloglovin byte?:)

2013-01-20 @ 12:08:21
URL: http://ibeliveinyou.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.