Lisa: I may not be there yet, but i'm closer than i was yesterday'

ställde klockan på halv 11 så jag skulle komma upp iallfall lite tidigare än vanligt men riktigt så blev de inte.. Somnade om efter den ringt 3-4 gånger och mamma väckte mig sen vid kvart över 12.. Ebba kom iallafall hit och vi gick iväg för jag skulle ta en spruta oså sen kolla vi på the watch, va inte så bra som jag trodde att den skulle va... Men kollade på bio igår med några brudar, Sune i grekland haha, vi var helt klart äldst dääär(!!) men den filmen var iallafall braa ;-) Sen drog jag med familjen upp till mormor och morfar :) Ska dra nu så bajsbajs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.