Ebba - No matter how good or bad you have it, wake up each day grateful for your life. Someone somewhere else is desperately fighting for theirs.

har inte bloggat på länge vet fortfarande inte vad eller hur jag ska skriva haha sopa nej men på nyår iallfall så var jag först hos vendela med hennes familj och några andra & åt jätte god mot osv sen vid nio så drog jag hem till lisa där det var en massa trevligt folk och hade de super kul sen runt tolv drog vi ner till torget fick även en puss av lisa på 12 slaget haha och bästanyårskyssen av bästa killen , tror aldrig jag har kramat så mycket människor som på torget kramde även bästii 92728 gånger haha, och hon var även här i förr går och kollade solsidan hela kvällen med lilla mig , och nu ska jag sova skriver kanske sen och gör en video med en massa bilder från 2012 också puss
 
 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Modella

Hej, fin blogg! Kika in på min blogg och ställ dina frågor på frågestunden, kram :)

Svar: Hej och taack, kram :)
glennochkompani.blogg.se

2013-01-03 @ 14:25:25
URL: http://modella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.