Lisa: Taggar nationella prov imorgon

Jaråååå, sönder taggad förstår ni(!!).. Eller ja, jag bryr mig ärligt talat inte så mycket, livet går vidare ändå typ :pP Det dryga med de är väl att de tar 1000 timmar och jag HatAR när det är knäpptyst som på prov asså har typ fobier mot när de är knäpptyst o sen ska vi sitta där.. Jag måste också springa o kissa lite då o då så inte kommer jag klara mig 3,5 timme ;-) Men kan inte sova nu vet inte vad jag ska göra för alla andra sover :(( Så länge får ni väl en bild sen blir jag nog än i mängden o försöker sova,godnatt!:D
 
- klicka på bildeeen eller på den här texten så får ni seeeee :DD 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas det går bra:)

Svar: Tackar!;-)
glennochkompani.blogg.se

2013-02-07 @ 07:25:53
URL: http://ibeliveinyou.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.