Lisa: Everybody wants to change in the world but nobody wants to change

Vi har inte så farligt lång dag i skolan på måndagar men de känndes betydligt längre idag.. Orkade knappt ta mig upp ur sängen, hade klockan på ringning 12 gånger, drog på mig nå kläder och kände inte alls för att sminka mig imorse men tänkte att inger ser/bryr sig om det endå. Första lektionen och det kommer 'du har inte mascara på dig idag va' hyffsat snygg man kände sig då alltså! Men drog hem och sen iväg på boxning/kickboxning eller vad de nu va det va iallfall jobbigt så jag vet inte vad men de va faktiskt kul vilket jag inte trodde innan. Har temadag imorgon fotboll på förmiddan och skridkor(sitta o dricka oboy) på eftermiddan, men nu ska jag sova godnatt!
- bara för att det inte finns många saker som är bättre än oth 

Kommentarer
Postat av: alice karlstedt

avsnittet som är på bilden tittade jag på igår omg det är fett läskigt hahah!!!

Svar: hahaha ne fan va lyckat!;)
glennochkompani.blogg.se

2013-02-19 @ 13:47:37
URL: http://aalicekarlstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.