Lisa: Don't let someone else's opinion about you become your reality

Ja som filippa sa så kommer ju hon hem idag, eller hon är hemma nu och hon bor ju typ 100 m ifrån mig så jag går väl kankske dit lite snabbt. Är ju annars inte speciellt taggad på att gå bredvid henne om hon är brun o fin medans man själv har tappat all färg förutom på bena men dom visar man ju ändå inte nu över vintern. Sen senare ska jag tro det eller ej gå sån här körskolakurs så om en vecka och några dagar sitter jag i förarsätet i en bil! Hahaha herregud vet inte vad jag ska tycka om det.. Skrev till wilmsan o sa att hon inte skulle få skratta när jag skulle berätta vad jag skull göra idag och såhär var hennes reaktion ....
 
 
- så mina kompisar är inte lika säkra som mig på att det kommer gå bra med andra ord... hehe ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.