Lisa: 130216

fick sluta tidigare igår i skolan vilket verkligen behövdes! Är klar med alla inlämningsuppgifter, prov osvosv för den här veckan och hoppas verkligen inte att vi får något till nästa vecka. Behöver verkligen lovet som snart kommer, 5 skoldagar kvar sen är vi där! Vaknade i alla fall rätt tidigt idag (kvart i 11) åt frukost och sen har jag inte gjort så myket mer. Ska snart duscha och städa i mitt ena rum för de ser vidrigt ut och då är det illa om jag säger så. Sen får vi se om jag går ner i kb-hallen o kollar på niclas när han lirar idag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.