Filippa: 7 random grejer om mig

1. Jag skriver egna låtar, men mest bara när jag är ledsen eller när jag är sjukt glad.
2. Jag kan verkligen älska att vara själv och bara tänka, men de betyder inte att inte älskar att umgås med mina vänner.
3. Jag är sjukt beronde av min mobil och dator.
4. Helt ärligt så tror jag inte de har gått en hel dag i mitt liv utan att jag har lyssnat på musik.
5. Förut var jag tvungen att måla om mina naglar typ varje dag, nu bryr jag mig inte så mycket.
6. Om jag skulle få välja en artist jag bara skulle kunna lyssna på resten av mitt liv så skulle vara demi lovato, för jag gillar att hon har både depp och happy låtar.
7. Om jag inte kommer få en biljett till janoskians så kommer jag dampa sönder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.