Fanny: Justin Bieber och spex

Okej jag freakar ur. Hade spex idag som var skitkul och skyndade mig sedan hem för att dra till huvudstaden med min bästa och kolla på min idol. Jag tyckte alla skrikande fjortisar var så jävla överdrivna men när konserten börja skrek jag minst lika mycket själv. Har därför ingen röst kvar och håller på att sisådär döööör nu för att jag inser att jag sett Justin Bieber och att det är så coolt. Omg man förstår inte känslan förns man har varit där. Ska nu dejta sängen efter en lång dag. Godnatt!
Jag är en tönt med Justin Bieber-tröja och keps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.