Lisa: We Both Need To Wake Up Maybe If We Face Up To This We Can Make It Through This'

ebba drog nyss iväg hon va här och kollade på the devil inside en rätt bra skräck! Vet inte varför skräckfilmer är de ända som rullar på datorn nu för men bra är de så. Tillbaka till paradiset skolan imorgon, längtar (!!) sen lär jag träna efter annars blir de väl aldrig av. Ska försöka hålla för om två veckor är de träning men bästaste laget och DM match sååå då tänker jag skita i allt o ta konsekvenserna för jag ska fan vara med då!! Men de tar jag då, hejdååå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.