Lisa: Life's A Bitch, Cause If It Was A Slut.. It'd Be Easy'

sitter hemma i min loneliness har kollar på film. Har fortfarande ont i halsen och låter forfarande som en kråka är nerkörd i halsen på mig så de blir ingen träning för mig idag heller.. Så ännu mer tid att plugga?! Eller jaa kanske ännu mer tid för att kolla på älskade one tree hill ! Måste plugga lite iaf, prov imorgon och kan inte specielt mycket såå bara o sätta igång. Vi får hoppas att dom andra lata flickorna bloggar lite så får ni nå vettigare o läsa, pusssålänge 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.