Lisa: If You Didn't See It With Your Own Eyes Or Hear With Your Own Ears. Don't Make It Up With Your Small Mind And Share It With Your Big Mouth'


Temadag i skolan idag, började kl 9 och då kolla vi på någon film sen snackade vi lite om den och så slutade vi halv 2. Då drog jag och några tjejer hem till hanna o snacka massa skit ;) skulle också kolla på någon film men så blev det inte. Ska förmodligen träna fotboll 3 gånger nästa vecka sen också och lira en match :D:D hoppas jag kommer överleva den smärtan sen ;s :(( men de är smällar man fåt ta! Nu ska jag dra, byeeeee  
- HAHA bild sen 2år sen, förstaaa bilderna på hannas dator ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu ligger din länk uppe :D

Svar: tack :)
glennochkompani.blogg.se

2012-09-12 @ 18:01:09
URL: http://byfia.com
Postat av: FlizanLizan

Hej allt bra? :D

Svar: Hejsan, joda riktigt bra är de väl inte men de rullar på!;)
glennochkompani.blogg.se

2012-09-12 @ 18:27:48
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.