Filippa: färgat håret

Sovmorgon och temadag imorgon, sååååå skönt. Ska typ titta på någon film och diskutera den sen typ. Slutar vid halv två så det känns riktigt skönt. 
 
Idag har jag färgat mitt hår och klippte. Har inte klippt det något typ men färgen är helt olik. Det är typ mörkbrunt med ljusa slingor, men också ljusare brunt på vissa ställen. Trivs iallafall i det men det känns lite konstigt nu när man inte har vant sig så.
Sådär ser det typ ut, gör sig  mycke konstigare på bild men ska försöka hitta min kamera så jag kan ta bilder. Godnatt nu iallafall.

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

så fint!!

Svar: tack :)
glennochkompani.blogg.se

2012-09-14 @ 01:04:07
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.