Ebba: So much life in the city, you won't believe Been awake for some days now, no time to sleep If your heart is a pillow, this love's the bed Tell me what is the music, inside my head

Igår så vaknade jag hemma hos moa ganska tidigt sen tog vid tåget till örebro med några och shoppade,hittade inte något fint haha, sen kom vi hem runt halv sex :-)) lite senare kom alexa hem till mig, vi gjorde inte så mycket snackade mest och myste osv sen skjutsade mamma ut mig,alexa och adam hem till fannyjohansen och där var vi med henne,michelle och jonte vi kollade på filmm huhu sen åkte vi hem runt halv 11 :-)))))BOKADE också konsert  med  moooa persson 19 november igloben ska se chrisborwn kommer bli bässssssst !!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej, fin blogg! Jag ska snart resa bort och måste ha Ipoden full me bra ny musik. Vilken är din favorit låt? skicka gärna namnet på den i en komentar till mig :)

Kram!

Svar: Hejsan, vet inte men chris brown - don't wake me up är ju alltid bra !!
glennochkompani.blogg.se

2012-09-22 @ 16:08:40
URL: http://lullzz.blogg.se
Postat av: diys.blogg.se

Ska du också lördagsmysa ikväll? :) <3

Svar: yes :))
glennochkompani.blogg.se

2012-09-22 @ 17:50:00
URL: http://diys.blogg.se
Postat av: William

roligt att få se hnom:D

Och Säg gärna vad du tycker om mina "Jealousy Eyes" Modellbilder som jag har tagit:)

Svar: Ja, det ska bli skitkul!:)
glennochkompani.blogg.se

2012-09-22 @ 18:33:21
URL: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.