Lisa: Fördelen med att vara på botten är att det inte kan bli sämre

var i västerås med mami idag och handla lite nödvändiga saker kollat på endast 2 avsnitt oth idag och faktiskt duschat o städat i mina rum också! Lät som jag aldrig duschade men orkar inte skriva om meningen haha. Måste verkligen börja ta tag i allt o sluta sitta vaken hela nätterna o allt dedär.. Så jag antar jag lär gå o lägga mig nu, hoppas ni haft de bra tagga skola imorgon....!
 
 
I could live without money
I could live without the fame
And if everyday was sunny
I could live without the rain
And if I ever went up to heaven
I would fall right back down
That life wouldn't be living
Because you're the one I couldn't live without
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.