Lisa: At schooooool

sitter i skolan nuuuu har teknik snart.. eller ärligt så siter vi på lektionen vi gör bara ingenting. Drar föörmodligen ner på stan efter skolan annars kommer ingenting kul hända idag.. Har möte med klassen och alla föräldrar vilket bara kommer sluta med bråk som vanligt-.-' Var på bio i fredags fan roligaste filmen på länge (!!) sen va vi hos adam med massa folk på lördagkvällen och igår så va jag hos lilla fanny och sen kom ebbo hem till mig på kvällen ;) 
- snygga tjejer på lektionen 

Kommentarer
Postat av: moa hollstedt

jag behöver verkligen din hjälp kolla in bloggen för mer info

Svar: haha förlåt men de va inget jag hade tänk att göra !;)
glennochkompani.blogg.se

2012-10-08 @ 19:47:59
URL: http://moahollstedt.blogg.se/
Postat av: lillamig

sexiiiiiigaaa brudar !! :*

Svar: hahah de vet du wilmsaaaan :*
glennochkompani.blogg.se

2012-10-08 @ 21:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.