Hanna:13:e oktober

Hej :) har inte bloggat på huuur länge som helst förlåt för det. Men i alla fall så var jag ensam hemma igår kväll så då gick jag, Lisa och Filippa och handlade lite grejer sen gick vi hem till mig och laga fläskfilé och potatisgratäng och lyssna på musik. Sen kom Wilma och titta på när vi åt haha(hon hade redan käkat om ni inte fatta de), och efter ett tag kom Ebba och sen Lucila, vi satt mest och snacka och käka godis. Sen drog dom hem och jag tittade på film och gick och la mig runt ett, och idag vakna jag halv 11. Sen så tona min mamma mitt hår mörkare, vart ganska mörkt hehe men tror jag gillar det ändå ;) Och om ni kikar in på bloggen under dagen så kanske ni får se hur mitt hår vart :)
 
Här har ni lite bilder från igår som vi bjuder på :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.