Filippa: smile when you are young

Har varit på höstsparken hela dagen där jag har tittat på alla lag som spela, kabbelaget är vidare till final! Ikväll tittar jag på skräckfilm hemma hos Lisa med henne och sen vet jag inte om det blir någon mer. Det är ju halloween och då ska man ju vara lite skrämd så, haha. Imorgon ska jag spendera dagen med att först titta på höstsparken, hem och packa det sista till London, tillbaka till höstsparken och titta på finalerna och sen sova för att gå upp typ 2 på natten för att möta upp mitt fotbollslag vid kvart i 2. Jobbig men rolig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.