Filippa: min dag

Efter en riktigt lång dag men rolig så ska jag gå och lägga mig, bara skriva ett inlägg till er först. På morgonen hade jag innebandymatch seriepremiär mot sala. Blev en vinst med 6-2. Efter det drog jag hem ett tag och sen kom pappa på att vi skulle till erikslund så vi drog dit. Jag fick med mig en jacka hem och en liten hårspray som jag ska ta med till london (tre veckor kvar tagga). När jag kom hem var jag med hanna och lisa och gick en runda sen drog jag och hanna hem till mig och snacka. Nu ska jag iallafall sova godnatt.
bild för någon vecka sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.