Filippa: I really want you to really want me

Idag har jag gjort en massa saker! Köpt en ny mobil, samsung galaxy s2 så j*vla bra jag är så glad. Efter det var jag hemma ett tag och fixade en massa med mobilen och sen träffa jag Hanna för vi skulle gå på körkampen som är emellan olika skolor där vi bor. Sen drog jag hem och pilla ännu mera med mobilen, så nu har jag skaffat instagram ni kan ju följa mig mitt namn är filippafs. Nu ska jag lägga mig så jag orkar upp imorgon, match i innebandy och sen fotbollsavslutning, måste också hinna plugga lite så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.