Ebba- Cause you forgot yesterday. I gave you my love to borrow, But you just gave it away.

mår fortfarande skit vetinte vad jag ska ta vägen , ska inte skriva emo inlägg nu , idag var jag iallfall med familjen till västerås och shoppade lite saker skönt att tänka på annat men så fort man kommer hem ich inte gör ett skit så börjar man tänka igen hatar dethär hatar att må dåligt hatar att vara ledsen men snart kommer iallfall vendelas familj hit och ska äta här och förhoppningsvis kan hon få mej på bättre humör hejdå
http://www.youtube.com/watch?v=NRm-LoC155o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.