Lisa: You can't be old and wise if you were never young and crazy

vi gjorde videon allihoppa i fredags så skickade fanny den till mig igår o jag klippte ihop den lite snabbt.. lyckades få ner den från 11 minuter til 5 min o någonting men ledsen om de är svårt o höra ibland men de va svårt eftersom alla 6 snackade hela tiden så var de svårt att få bra svar till alla frågor. Lägg också märke till att de ser ut som ebba har lila hår av någon anledning haha, kanske hennes nästa färg?;) haha ne men ska snart ha musik ska skriva färdigt en låt som jag inte ens börjat med på en timme nu och så vi får väl se. Ska dra nu iallafall skriver sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.