Lisa: They say: You don´t know what you´ve got till it´s gone. But truth is : You knew exactly what you had you just thought you´d never lose it

sitter nere i vardagsrummet nu helt forever alone... Har varit själv nästan hela dagen och då skulle ebba komma hit o ge meejj lite sällskap men istället så fick hon för sig o gå ner o duscha istället så nu sitter jag här själv igen.. Haha schyyyyst kompis osåååå bara för att hon har fått för sig att vårar dusch är skönare en hennes.. haha idéerna hon får ;) Men ska snart ner på stan sen kolla på bio så ska dra nu hejdååå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.