Lisa: The hardest decision is deciding whether to "walk away" or "try harder"

som ebba sa så är vi nu hemma i hemska sverige från london.. känns inte alls bra plus att de är skola imorgon vilket känns alltför jobbigt. Kollade iaf på alexander kacaniklic i fulham när dom mötte everton och lite såntdär man kollar på när man är i london. Men måste duscha nu tagga skola imorgon dåååå!! Tog inte så mycket bilder heller som jag kna lägga upp men fanny o ebba tog rätt mycket tror jag men måste kila pusssss 
 
- frida, arianna och fia framför london eye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.