Filippa: tråkigt liv

1. Är du singel? Japp
2. Är du lycklig? för de mesta
3. Är du uttråkad? ja
4. Är du ledsen? nepp
5. Är du italienare? nej
6. Är du gravid? nej
7. Är du full? nej
8. Är du en cooling? klart jag är
9. Är du från Irland? nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? nej

 

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Nej
6. Har du haft en hemlig beundrare? Tror inte de
7. Är du kär? nej
8. Vill du gifta dig i framtiden? om jag hittar den rätta, hah!


1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Beror på, men några bästa vänner typ, men kul att ha många vänner också
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? utekväll
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Natt för då får man sova
10. MSN eller mobil? Mobil

 

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Har aldrig gjort de så
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? Ja 
4. Hoppat Bungee Jump? Nej
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja
6. Ätit en hel tårta? Nej
7. Gjort bort dig offentligt? ja, alltid
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja
10. Velat försvinna? japp

 

Vad såg du på tv sist? något skit på fyran tror jag
Vems blogg läste du sist? juliahofsweden
Vad åt du sist? Cheese balls
Vem pratade du med sist? Pappa
Vem ringde du sist? Mamma
Vem messade du sist? Fanny
Vad läste du sist ”bok”? Fyra dagar fyra nätter
Vem pussade du sist? Maja, på kinden haha
Vem kramde du sist? Mamma tror jag
Vem bjöd du sist på något? Vet icke
Vad köpte du sist? Cheese balls, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.