Lucila: my heart stops when you look at me

hejsan! det är jag som är Lucila och är ursprungligen från Argentina men flyttade till Sverige när jag var sex. Och vrf till Sverige och just Köping?! joo det är en lång historia.. vill ni veta det får ni väl fråga i frågestunden ;p. Just nu sitter jag bara och läser lite bloggar och imorgon ska jag vara med Glenn och hoppas alla kan. Kom hem idag från Trästa där mammas kompis bor, jätte fin stuga och de har vattnet precis nedanför, kan visa bilder imorgon kanske. Men nu ska jag börja dra mig mot sängen. xx

Kommentarer
Postat av: Emmy

sv;
Taack detsamma :D Åh asgrymt, hoppas det går bra för bloggen då!

2012-07-21 @ 00:37:08
URL: http://eeemmylam.blogg.se
Postat av: emma

hej fina du. hoppas allt är bra med dig!
jag har just nu en pågående frågestund på min blogg, eftersom att det är första gången någonsin jag har en frågestund så skulle jag bli jätteglad ifall du skulle vilja lämna en fråga i kommentarsfältet i inlägget "frågestund hehe!" tack på förhand.

ber så mycket om ursäkt ifall detta är en typ av kommentar du inte vill ha. MVH! kram

Svar: Hejsan, självklart kan vi ställa några frågor i din frågestund och vi skulle även uppskatta om du ställde några i våran också !!
glennochkompani.blogg.se

2012-07-21 @ 08:53:37
URL: http://eemmsb.blogg.se
Postat av: Maja rydmark

Vilken fin blogg. Allt bra? :)

Svar: tackar, allt är bra med alla oss! :)
glennochkompani.blogg.se

2012-07-21 @ 12:02:06
URL: http://majarydmarks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.