Lisa: uppdaterar dåligt de närmaste 9 dagarna!

som jag skrev så kommer jag förmodligen uppdatera dåligt eftersom jag inte direkt kommer sitta inna vid datorn hala dagen pluuusss att de är pappas dator och inte min så jag har inga bilder på den heller :/ Men vi har gåttrunt lite i Rom idag och jag har redan en bondbränna :/ Fast om två dagar så åker vi till kusten och solar å badar så den försvinner nog lika fortt hoppas jag på :) Har än så länge vart riktigt bra fast inte niclas är med så de ska nog gå fint utan han också, höhö. Får se när jag skriver sen :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.