Lisa: Seven Days Without Love Makes One Weak' - Drake

Som filippa skrev tidigare eller jag satt breve när hon skrev så gick vi ut, jag wilma lucila och filippa och bara snacka lite såhär på kvällen. Kom hem vid 11 och nu kollar jag på nån film och bara ligger i sängen å har de bra, hahh. Vill också bara säga att jag har problem med knät och de är därför jag har dendär "fina" tejpade gubben på knät satt ni inte tror de är någonting för skoj skull :PppP som filippa skrev också så kommer de förmodligen en överaskning imorgon!! Går och lägger mig nu, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.