Lisa: I Rather Die Young Than Live My Life Without You'

Skriver nu lite med ebba som är i spanien och kommer hem om knappt en vecka så hon kommer förmodligen inte blogga nå förns då. Vi skämms båda mycket över headern... inte för att den är ful utan för att de är fula bilder på oss och jättegamla så jag längtar tills vi tar en bild på alla oss så vi slipper dendär. Men jag ska inte klaga! Men jag lägger upp en bild på mig som inte är lika gammal, tog bara första bilden från min blogg så ni som läser den också får se den igen ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.