Lucila: My angels

 
Vart och köpt de sista julklapparna idag i västerås med fina tjejer. (bara en julklapp kvar nuu, hahh) 
Zoe och pappa är iväg och hämtar Mia och Lotta från Arlanda (min kusin och moster från Spanien som jag skrev i ett tidigare inlägg för några veckor sen.) Städat och allt och snart kommer de :)) 
Nu tittar jag och mamma på Mordet i Sandhamn från igår eftersom vi missade det
 
Bild från avslutningen från igår på världens finaste tjejer!! (bild lånad från http://aalicekarlstedt.blogg.se/
 
 
Uppdatering: De är i Västerås, snart framme

Kommentarer
Postat av: ebba

taaaaaaaaaaaaaaaaaaaa booort

2012-12-20 @ 19:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.