Lisa: i finally find the courage to walk out of your life

hemma nu o trodde aldrig jag skulle säga dehär men de känns hemskt... vädret,kylan allting vll bara tillbaks! Har också bränt mig o börjat flagat på ett ställe... AnSikteT.. är så jäkla sur(!!) så ni anar inte! Ser ut som nå komoflage ansikte och tänker fan inte visa mig ute.. Sen är övriga kroppen brun men de syns ju ändå inte eftersom allting är täckt i 48 lager kläder nu typ hha :/ Meeen ska försöka ladda in bilderna(har försökt hela morgonen men kameran vill inte:// ) så jag lägger väl upp lite bilder senare någon gång, hejdåå så länge :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.