Lisa: Be with someone who knows exactly what they have when they have you. Not someone who will realize it when they've lost you

är hemma idag igen, bäst o ta de säkra före de osäkra typ! Nej men modde inte alls bra igår kväll, ebba mobba mig för jag prata konstigt o va ful så jag va inte så taggad på o ta mig genom stormen till skolan idag. Lär väl iallafall pluggaa..:/ ska skriva 3 prov imorgon som jag knappt har börjat kolla på så lär väl sätta igång snart.. Men ska kolla har bara några avsnitt av oth kvar sen har jag kollat hela serien för en 3:e gång typ.. hehe. Så v hööööörs hejdå:D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.