Lisa: When You Realize How Perfect Everything Is You Will Tilt Your Head Back And Laugh At THe Sky'

Skrev ett inlägg tidigare men självklart så publicerades inte de... Vi har iaf fått våra scheman nu vilket är hemskt att komma tillbaks till skolan nu när vi börjar 9:an också vilket jag verkligen inte vill! 5 nya lärare, 3 stycken har jag ingen aning om vilka människorna är. Var på o träna med wilma imorse o körde styrka o allt dedär. Sen drog jag och mamma till västerås och skulle göra ilägg eller inlägg vad de nu heter så de kanske blir bättre i knät någon gång.. Varför ger jag inte bara upp o blir fet? ;) 

Kommentarer
Postat av: alice

FEM??!?!?!!?!? i vilka ämnen? :O

Svar: svenska, biologi, fysik, musik och engelska... sen har vi nå "TK" och de vet jag inte ens vad de är för lektion ;)
glennochkompani.blogg.se

2012-08-16 @ 16:02:46
URL: http://aalicekarlstedt.blogg.se
Postat av: Alice Karlstedt

aha ;p tk är teknik, tror jag? haahah ;)

2012-08-16 @ 18:04:21
URL: http://aalicekarlstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.