Lisa: One Of The Biggest Mistakes You Can Make Is Loving Someone And Not Telling Them'

ska inte va dryg å tjata om beachrocken igår men alla vi drog hem till wilma och va där ett tag o hade de grymt, sen drog vi ner kolla på norlie och KKV. Efter de drog alla till donken o sen kom jag hem typ strax efter 12. Kom hem satt nere med mamma och sen drog ja upp o ville sova men då hade niclas några här, grannarna breve oss och neranför oss hade fest så de blev inte riktigt sova direkt. Men vaknade halv 1 och nu har jag inte gjrot någonting alls.. Eftersom de ändå inte finns något å göra så sätter jag på mig nå mjukiskläder och följer med mamma ner till kb-hallen och kollar på storebroooooor. Bilder från igår koooommmer :D! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.