Lisa: I'm Not Perfect, But You're Not Perfect Either. But We're Perfect For Each Other'

som filippa skrev så var de grönan igår. Vi åkte de mesta och gick bara runt o snacka skit.. Jag ebba och filippa gick också spökhuset första gången(hanna balla ur när hon såg gubben i dörren) om vi skrek. Sen andra gången följde fanny också men men vi gick(sprang) lika inträngda och livrädda förde. Åkte också blåtåget en 3-4 gånger och sket på mig lika mycket varje gång :/ Så för första gången så ha jag skrikit sönder min röst men den är helt okej nu gämfört men imorse! Kommer förmodligen upp en video senare men några bilder lovar jag iaf ska komma upp imrogon, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.