Lisa: If You Don't Fight For What You Want, Don't Cry For What You Lost'

kom hem igår kväll vid halv 12 eller nå och då va fanny och ebba med. Vi sov här och ebba gick upp tidigt satan men vi sov.. Ebba drog och sen drog fanny efter tolv då jag drog ner och träffa wilma, sen åt vi lunch på stan och snacka om massa och sen vidare hem till mig så killarna kom. Wilma drog någon gång vid 7 och sen va killarna kvar ett tag till med sen lämnade även dom mig;* Bror kom också hem idag har inte sätt han på länge :DD och min far drog iväg till kina igen :( haha vilket liv jag lever i :PpPP Men skriver nog senare pöööössss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.